Regulamin
POSTANOWIENIE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Grzegorza Respondek, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Dobra Dieta Grzegorz Respondek w Warszawie, przy ul. Dzieci Warszawy 25a/39, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej, posługującą się numerem NIP 641 228 99 64, zwanym dalej „Dobra Dieta”.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
DEFINICJE
- Usługi – przygotowanie i dostarczanie przez „Dobrą Dietę” zestawów w ramach tzw. cateringu dietetycznego
- Zestaw składa się z 5 posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystający z usług „Dobrej Diety”
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z poniższych wariantów („Zestaw”):
- Program standardowy (dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal)
- Program wegetariański (dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal)
- Program wegetariański + ryby (dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal)
- Program wegański (dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal)
- Każdy z 5 posiłków wchodzących w skład zestawu jest umieszczony w oddzielnym, szczelnie zamkniętym pojemniku, opatrzonym samoprzylepną etykietą z informacją o tym, co dany posiłek zawiera i co proponujemy podgrzać. Cały zestaw zapakowany jest w papierową torbę, z danymi Klienta, takimi jak imię, adres, program, kaloryczność i data.
- Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku „Dobrej Diety”, dostępnym na stronie www.dobradieta.waw.pl/cennik.
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
- telefonicznie: pod nr tel. +48 22 298 55 75 lub +48 787 224 334, czynnym od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 17:00;
- poprzez przeznaczony do tego formularz, dostępny pod adresem www.dobradieta.waw.pl/zamowienie, przez 24h na dobę.
- poprzez Panel Klienta, dostępny pod adresem https://panel.dietly.pl/logowanie-catering?company=dobradieta
- Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zawierającego: dane Klienta, datę złożenia Zamówienia, wybrany wariant, adres dostawy, daty dostaw, ewentualne koszty dodatkowe i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
- Zamówienia złożone:
- od poniedziałku do niedzieli do godz. 14.00 będą realizowane od drugiego dnia następującego po dacie złożenia zamówienia.
PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie najpóźniej dzień przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia, w jeden z następujących sposobów:
- a) przelewem tradycyjnym bankowym na wskazane konto;
- b) przelewem online za pośrednictwem platformy TPay;
- c) gotówką bezpośrednio do rąk dostawcy.
- Za dzień płatności uważany jest:
- w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. a, powyżej: dzień uznania rachunku bankowego „Dobrej Diety” kwotą należności za dane Zamówienie;
- w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powyżej: dzień otrzymania informacji o przetwarzanej płatności przez platformę TPay;
- w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. c, powyżej: dzień otrzymania przez dostawcę gotówki do ręki.
- „Dobra Dieta” uprawniona jest do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do chwili otrzymania należności za dane zamówienie, po przekazaniu Zamawiającemu stosownej informacji drogą telefoniczną lub mailową. W razie skorzystania z tego uprawnienia przez „Dobrą Dietę” rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi dzień po uznaniu rachunku bankowego „Dobrej Diety” kwotą należności za dane Zamówienie.
- Brak odnotowanej płatności za potwierdzone przez „Dobrą Dietę” Zamówienie nie jest równoznaczny z wyrażeniem woli rezygnacji z Zamówienia oraz przyjęcia jej przez „Dobrą Dietę”.
DOSTAWA
- Obszar bezpłatnej dostawy dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://dobradieta.waw.pl/oferta/
- W przypadku adresu wykraczającego poza obszar bezpłatnych dostaw, Klient przed złożeniem Zamówienia zobowiązany jest do kontaktu z Dobrą Dietą w celu ustalenia, czy dostawa będzie możliwa do zrealizowania. Wraz z ewentualnym potwierdzeniem możliwości dostawy poza obszarem bezpłatnej dostawy, ustalona zostanie indywidualna opłata za dostawę.
- Dostawa Zamówienia odbywa się codziennie w przedziale czasowym 00:00 – 08:00 pod wskazany przez Klienta adres w dni robocze oraz w soboty.
- Dostawa Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowana jest w sobotę.
- Klient zobowiązany jest do wskazania prawidłowego adresu dostawy. W przypadku niedostarczenia Zamówienia na skutek błędnych informacji podanych przez Klienta, Zamówienie uważa się za dostarczone, a Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu należności.
- W przypadku niedostarczenia Zamówienia z winy Dobrej Diety, Klientowi przysługuje rekompensata w postaci:
- zwrotu należności za niezrealizowaną dostawę Zamówienia;
- zrealizowanie dostawy Zamówienia w innym, ustalonym indywidualnie z Klientem terminie.
ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
- Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od „Dobrej Diety” wiadomości zawierającej potwierdzenie.
- Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 14:00 na dwa dni przed planowaną datą anulowania Zamówienia.
- O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować Dobrą Dietę telefonicznie pod nr tel. +48 787 224 334 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: biuro@dobradieta.waw.pl.
- Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia.
- Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.
REKLAMACJE
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”).
- Reklamacja winna zostać złożona telefonicznie pod nr tel. +48 787 224 334 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: biuro@dobradieta.waw.pl
- Reklamację uważa się za złożoną:
- w przypadku gdy została złożona droga telefoniczną: z chwilą przekazania jej treści przedstawicielowi „Dobrej Diety”, dostępnemu pod numerem telefonu; wskazanym w ust. 2 powyżej;
- w przypadku gdy została złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej: z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji, ale w żadnym razie nie później niż o godz. 8:00 kolejnego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia Reklamacji.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną, sposób rekompensaty zostanie ustalony indywidualny między „Dobrą Dietą”, a Klientem.
- W razie stwierdzenia przez „Dobrą Dietę”, iż Reklamacja jest bezzasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, „Dobra Dieta” poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 1 (jeden) dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie później niż do godziny 10:00 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
- Odstąpienie od umowy może nastąpić:
- telefonicznie: pod nr tel. +48 22 298 55 75 lub +48 787 224 334;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@dobradieta.waw.pl
- Zwrot należności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia Klienta o chęci odstąpienia od umowy. „Dobra Dieta” dokona zwrotu środków przy użyciu takiej samej metody płatności, jaką wybrał Klient.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane ani udostępniane osobom trzecim i będą używane wyłącznie w celach marketingowych. Administratorem danych jest Grzegorz Respondek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dobra Dieta Grzegorz Respondek w Warszawie, przy ul. Dzieci Warszawy 25a/39, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej, posługującą się numerem NIP 641 228 99 64. Zmiany swoich danych osobowych i teleadresowych można dokonać kontaktując się z konsultantem cateringu „Dobra Dieta”. W ten sam sposób można usunąć swoje dane osobowe i teleadresowe.